دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید حجت درولی بنام عکس نگیر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 5 اسفند 1394
بازدید : 218
نویسنده : علی

دانلود آهنگ جدید حجت درولی بنام عکس نگیر با کیفیت اورجینال

ترانه : علیرضا عینی تنظیم : علیرضا امیری ویولن و گیتار: احسان قانعی

دانلود آهنگ جدید حجت درولی بنام عکس نگیر

Download New Music Hojjat DorvaliAx Nagir

 برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود آهنگ جدید حجت درولی بنام عکس نگیر

متن آهنگ حجت درولی بنام عکس نگیر

میدونم از اینکه میگم عکس نگیر باهام قلبت از دست من دلخوره
من لعنتی وقتی بغض میکنم لبام توی عکسم تکون میخوره
نمیخوام تو جمع اشک چشمام تورو جلو چشم اون مات و مبهوت کنه
میترسم بهت بی محلی کنم بیاد جای من شمعو هم فوت کنه
چه عکسایی میگیره بات جالبه که اخمای تو پیش اون وا شدن
تو جشن منه لعنتی فرصت چه ژستایی واسش مهیا شدن
شاید کادویی رو که دادی بهم سپردی به اون انتخابش کنه
شاید کیفتو جا گذاشتی به عمد ازش خواستی که اون حسابش کنه
نمیتونی حال منو درک کنی نخواه اون غریبه شریکم بشه
وسط میکشی پای عشقو که چی نمیخوام ازت سهم من کم بشه
تو برگ برندم شده بودیو همه زندگیمو بهت باختم
پشیمونم از عشقو حسم بهت از عکسایی که با تو انداختم
چه عکسایی میگیره بات جالبه که اخمای تو پیش اون وا شدن
تو جشن منه لعنتی فرصت چه ژستایی واسش مهیا شدن
شاید کادویی رو که دادی بهم سپردی به اون انتخابش کنه
شاید کیفتو جا گذاشتی به عمد ازش خواستی که اون حسابش کنه

نمیتونی حال منو درک کنی نخواه اون غریبه شریکم بشه
وسط میکشی پای عشقو که چی نمیخوام ازت سهم من کم بشه
تو برگ برندم شده بودیو همه زندگیمو بهت باختم
پشیمونم از عشقو حسم بهت از عکسایی که با تو انداختم
چه عکسایی میگیره بات جالبه که اخمای تو پیش اون وا شدن
تو جشن منه لعنتی فرصت چه ژستایی واسش مهیا شدن
شاید کادویی رو که دادی بهم سپردی به اون انتخابش کنه
شاید کیفتو جا گذاشتی به عمد ازش خواستی که اون حسابش کنه

TELECHANEL



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ و آدرس musicee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com